środa, 23 kwietnia 2014

O mnie

Jestem studentem III roku Biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Planuję zdobyć tytuł licencjata w czerwcu 2014r. Pracę licencjacką wykonuję na katedrze Fizjologii Zwierząt pod kierunkiem dr Beaty Kurowickiej. Tematem mojej pracy jest: "Ekspresja receptorów hormonów tarczycy w jądrach samców poddanych aklimacji do gorąca". Prowadzone badania mają na celu nakreślenie zmian w organizmie, jakie wywołuje wysoka temperatura.
W dobie ocieplania się klimatu, warto przybliżyć sobie informacje na temat zmian, jakie zachodzą w organizmie gdy jest on narażony na wysoką temperaturę.

Moje zainteresowanie nie tylko ograniczają się do gałęzi biologii. Od 2008 roku jestem aktywnym członkiem zespołu folklorystycznego Pogranicze. Dzięki temu mogę zwiedzić różne zakątki Europy tj. Hanower (Niemcy) czy Londyn w UK i poznawać niesamowitych ludzi. Oczywiście wymaga to poświęcenia czasu i wytrwałości na próbach, co owocuje później na scenie.



1 komentarz:

  1. Mogę polecić świetne blogi:
    1) prace licencjackie - pomoc przy pisaniu.
    2) prace z ekologii - dobre i sprawdzone.
    3) prace o Śląsku - ciężko dostępne.
    4) pisanie analiz - przez fachowców.
    5) prace o podatkach - bardzo różne tematy.
    6) prace o religiach - z przymróżeniem oka.
    7) pisanie prac z prawa - przez prawnika.

    OdpowiedzUsuń